ПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ
Ми завжди намагаємося зрозуміти та йти назустріч нашим клієнтам. У цьому розділі ми зібрали найпоширеніші питання наших покупців і надали відповіді на них.
Як оформити замовлення?
Зробити замовлення в нашому інтернет-магазині просто. Для цього необхідно:
1. Виберіть товар, який відповідає Вашим вимогам.
2. Натисніть на кнопку «Додати в кошик». Обраний товар автоматично відправляється в кошик. Тут Ви можете оформити замовлення або відкоригувати його, змінивши кількість товарів або видалити непотрібні позиції.
3. Заповніть свої контактні дані: ПІБ, телефон, місто, електронну пошту, адресу доставки. Також виберіть спосіб оплати та доставки замовлення.
Зробити замовлення можна і за телефонами, вказаними на сайті в розділі «Контакти».
Як можна оплатити замовлення?
Можливі такі варіанти оплати замовлення:
- післяплатою в відділенні транспортної компанії;
- банківською картою на сайті;
- готівкою в разі самовивозу;
- банківським переказом на наш розрахунковий рахунок.
Детальніше про умови оплати читайте тут.
Які існують варіанти доставки замовлення?
Якщо Ви перебуваєте в м. Черкаси, то можете самостійно забрати замовлення на нашому складі. Для жителів інших міст доставка здійснюється перевіреними кур'єрськими службами за рахунок клієнта. Вартість доставки індивідуальна і залежить від габаритів товару. Детальніше про умови доставки читайте тут.
Якими транспортними службами Ви відправляєте замовлення?
Ми співпрацюємо тільки з перевіреними і надійними транспортними компаніями: Нова Пошта, Делівері, Міст Експрес.
Повернення і обмін
Повернення і обмін можливий протягом 14 календарних днів з дня покупки. Для цього Вам необхідно звернутися до нас за телефонами, вказаними на сайті, або написати на нашу електронну скриньку. Вкажіть номер Вашого замовлення, модель товару і причину повернення. Повернення можливе, якщо дотримані наступні умови: відсутні сліди використання, збережений товарний вид і упаковка. Транспортні витрати при поверненні і обміні оплачуються покупцем.
Чи існують знижки на покупку устаткування?
Наш інтернет-магазин надає своїм постійним клієнтам лояльну цінову політику. При замовленні в нашому онлайн-магазині, Ви можете отримати знижку на комплектуючі або аксесуари. Більш детальну інформацію Ви можете отримати у наших менеджерів.
Всі товари, які представлені в магазині, є в наявності?
Наш магазин намагається регулярно оновлювати інформацію про наявність товарів. Остаточну інформацію про наявність Ви зможете отримати у менеджерів.
Який графік роботи інтернет-магазину?
Ви можете зробити замовлення в нашому інтернет-магазині в будь-який зручний для себе час. Менеджери інтернет-магазину працюють: Пн-Пт: 09:00-18:00, Сб: 09:00-15:00.
Я не знайшов відповідь на питання, яке мене цікавить, що робити?
Зв'яжіться з нами будь-яким зручним для Вас способом і ми постараємося відповісти на всі Ваші запитання!